دو فصل

اخبار تکنولوژی - اخبار سینما

دو فصل

اخبار تکنولوژی - اخبار سینما

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

به گزارش بخش موسیقی دوفصل به نقل از منبع خبری، آلبوم «مرگ خاموش»، در سبک متال دارای ۹ قطعهء «رها کن»، «ساز کهنه»، «باز غروب و خستگی»، «مرگ خاموش»، «کره خاکی»، «بغض شب»، «ماه شرمسار»، «شب زده» و «به رقص آ» می باشد که بر اشعاری از «مولانا»، «عباس روشن‌زاده» و «محمد مفتاحی» اجرا شده است.

در این آلبوم شنیدنی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی گیتار الکتریک نیزبه عهده ی «فرشید اعرابی» است. او می‌گوید:

«در این اثر، ژانر همیشگی را با ایده‌هایی تازه دنبال کرده‌ایم و قطعه ۹ آن، به دلیل تلفیق موسیقی ایرانی با متال به نوعی سورپرایز آلبوم محسوب می‌شود.».

«فرشید اعرابی» از هنرمندان قدیمی و یکی از اولین موزیسن‌های حرفه‌ای راک و متال فارسی است که استاد بسیاری از هنرمندان این سبک موسیقی از جمله «رضا یزدانی» بوده است و اشخاص زیادی دلیل موفقیت خود را به خاطراین هنرمند می‌دانند. پیش از این آلبوم‌های «پنهان»، «سکوت راوی» و «به رنگ شب» از وی منتشر شده است و بعد از دورانی طولانی، پس از پایان زمان زیادی که این هنرمند برای مراحل مختلف تولید البوم «مرگ خاموش» گذاشته بود ، بالاخره چهارمین اثرش را انتشار داد.

هادی کیانی (کیبورد و صدابردار)، نیما نواپور (درامز) و محمد نیک (گیتارباس)، در این آلبوم با اعرابی مشارکت داشتند. همچنین «نیما نوا پور»، «محمد نیک»، «آوا اعرابی»، «وحید سلیمانی‌نژاد» و «افشین علوی»، دیگر نوازندگانی هستند که در «مرگ خاموش» هنر خود را به نمایش گذاشتند. از نکات قابل توجه این آلبوم حضور یک خواننده سنتی در کنار اعرابی به عنوان خواننده مهمان می‌باشد. «علی مؤمنیان» که یک خواننده و مدرس آواز ایرانی است، پیش از این، فعالیت رسمی در خارج از حوزه موسیقی ایرانی نداشته و حضورش دراین آلبوم متال توجه مردم رابه خود جلب کرد. این آلبوم با کیفیت بالایی صدابرداری شده است و این موضوع به تاثیرگذاری بیشتر موسیقی پرانرژی متال کمک بزرگی می‌کند.

علاقمندان موسیقی متال پیشنهاد می‌شود این آلبوم را تهیه کنند. دوستداران این سبک و طرفداران فرشید اعرابی، می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال «مرگ خاموش» به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه کنند.


آلبوم مرگ خاموش فرشید اعرابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی